lite nykter, lite full.

humöret går upp o ner hela tiden och det är skitjobbigt. 
min gamla telefon är som sagt död vilket på ett sätt är lite skönt pga nu ---> iphone 5s ---> bra frontcamera!!
men å andra sidan sörjer jag allt som är förlorat, alla nattliga och poetiska anteckningar, ljudfiler (så mycket låtmaterial har gått i graven), bilder, kontakter ja u name it. ingenting finns kvar eftersom jag är en sån där person som aldrig orkar lära sig hur säkerhetskopiering och icloud egentligen fungerar. 
*slår mig själv hårt och frustrerat i pannan upprepade gånger*
jag kommer aldrig lita på tekniken. jag kommer aldrig någonsin lita på tekniken. 
men å andra sidan är det sining people together-vecka då ungdomar från new orleans och kapstaden är här! det är så sjukt roligt och alla är supersnälla och så duktiga på att sjunga.
men å andra sidan har det aldrig blåst så här kalla vindar i oktober. jag tror verkligen att det aldrig någonsin har blåst så här kalla vindar i oktober. 
men å andra sidan får jag nästan alla rätt på gehörs-övningarna och idag var jag och lovis utklädda till batman och skelett på skolio. 
men å andra sidan mår jag illa i kroppen och är allmänt ledsen typ och vill inte vara ensam.
fast jag vill vara ensam. 
fast nä.
fast jo.
 
en eller man en eller man en eller man en eller man. jag skriver en och säger man och vad ska det vara för jävla mening med det egentligen? om jag ändå inte orkar ändra mitt språk känns det ju ovärt. som att jag bara gör det för syns skull och inte för politiken som ligger bakom. 
så kanske det är. kanske ändrar jag mig. 
nu äter jag i alla fall fantastiskt mycket knäckebröd och kanske hjälper det, vet inte ännu. 

tips på böcker någon? tänker nog börja med fifty shades of grey pga SEX nice nice nice. 
fast sex är typ överskattat. 
äh. 
jag vill nog egentligen bara skeda. 
någon som är på?
 
blev det här en form av dagboksfilosofi? jag pratar med mig själv och ni får titta på. 
välkomna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0