tisdag i ume.


vi vaknar och går till stan, sofia till teatern och jag till bildmuseet. 
tyvärr var typ alla plan stängda pga utställningsbyten men jag gick runt i shoppen i minst en halvtimme och drömde om böcker och kalendrar och faritrade-choklad. 
men det fick i alla fall bli en tygpåse och tre vykort och jag är mycket
nöjd. 
sen vare teaterdags!! ma sis spelar i barnföreställningen Min längtan är en apelsin och den var superjävlafin. 
lunch och lite plugg på station! mkt trevligt. 
röda korset!
sen åkte vi tillbaka till huset och sofia lagade mat och jag gjorde ingenting och det var så skönt. 
och sen åt vi choklad och såg på film och sen vare dags att ge sig av till tåget. 
det bästa med den här dagen var all tid. jag har typ aldrig kännt att jag haft så mycket tid att göra ingenting på och det kändes så fantastiskt. och sofia såklart. sofia är alltid bäst alla gånger och vi skrattar åt samma skämt och tänker lite på samma sätt. 

snart stockholm.

Kommentarer
Postat av: sofia

Puss puss puss puss

Svar: puss puss puss puss
Linnea

2014-11-03 @ 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0