allt som jag är lämnar jag kvar här hos dig.

vanilla-pvssy:

-/—/—-/
huiova:

1221
hej. 
jag har ont i nacken och är inspirationslös. vill höra annan musik, TIPSA MIG!
det är SKITKALLT ute, alltså helt sjukt kallt. fryser om fötterna och igår fick saltoluokta-mössan åka på. 
jag vill åka till fjälls, eller ba ut i naturen typ nu. ska till kalix nästa helg och då har saga lovat att vi ska dricka varm choklad i skogen så det är ju nästan i alla fall. 
norge.
island.
svalbard.
suck.
linnealo.tumblr.com.

Kommentarer
Postat av: Anonym

beatrice eli - girls
nicki minaj - anaconda
little jinder och rebecca & fiona - vita bergens klockor
tove lo - stay high habits remix
linda pira - överlever allt
the knife - pass it on (shaken-up version)

DÄR har du en skitbra spellista

Svar: åh tack ska lyssna!!!
Linnea

2014-09-24 @ 20:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0