LIFE senaste månaderna typ.

i februari åkte jag med på turné med filip. här är klockan inte jättemycket, ca svintidigt och vi susar förmodligen fram i landskapet under västerbotten som är typ...något på m? kanske medelpad?? eller nej ångermanland. 
det blev mycket åk i minibuss. 
och spelande of course, här är min lilla station!!! så snygg.
eter!!
randiga rut!!
rumpa!!
turister.
medan de andra köpte snus passade jag på att ha lite egen tid i bussen med att ta selfies!! dt blev ca 70 st. 
drack en öl på dovas med linnea.
och sen åkte vi hem. 
drog en sväng till sydafrika, det var mkt nice och delvis mkt blåsigt. 
kom hem. här dricker jag kaffe på gråsjälören aka the heart of lule city by winter.
blev me fjälljacka!!! asså titta på den. är dock lite orolig att färgen är EXAKT samma som muf-färgen......well well. 
gick på svinfin vernissage. 
åkte böss.
drack drinkar på en tisdag!
andra rundan haha.
var i skolan.
och i kalix.
här är jag en härlig person med någons glömde brillor. 
vår i lule <333
åkte på antagning till östersund, vandrade i skogen och var skitnervös. 
åkte hem, mamma fyllde år och jag köpte presenter.
övade dans med malin och lovisa, vi var skitbra. 
me trying 2 be a very c00l dansbrud.
förfekke hos richard, tilde-ristins bilder.
för sen vare beatrice eli på klubb makten (!!!!)
crazy time.
berusningens eufori och en glad obehaglig demon-matilda (?!)
åkte till sthlm över påsken för å va me släkt och så. 
TULPANER kul.
mat som jonathan och denise gjorde till mig (standard). 
hemma i lule fanns även den här!!
vilken brud. 
 
slut på långt inlägg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0