springa fortare, ångra att jag sprang. inte hinna ångra, bryta ihop. kravla upp och sen, spring igen.

för ett tag sen hade jag, t-r och stina shoppingdag då vi köpte typiska grejer att köpa på shoppingdag, typ trosor chailatte och parfym. Denna är min favorit since ever, fick den för flera år sedan och sedan dess har jag aldrig haft råd att köpa den (pga så tråkigt att lägga flera hundra spänn på en doft??) men är det shoppingdag så är det!! den luktar fantastiskt. 
köpte också något slags läppstift som är mer som en penna (vet inte vad det heter haha) med fett fin färg! nice and smooth lips OBS i bakgrunden är en riktig himla champange...fick den i födelsedagspresent av sofia till champangefrukosten på studenten men allså ja hon är ju sjuk?? vem dricker ens riktig champange?? well, jag tackar och bockar och har på känn att det förmodligen är första och sista gången i livet jag äger en champangeflaska.
ja på tala om det så kom studentmössan hem för ett tag sen. denna bild är 50% ångest 50% pepp. haha först jag ba "asså fett ovärt att betala mycket för studentmössan, jag tar den billigaste" men sen när man kunde välja SILVERKOKARD med en lila himla sten i mitten som är estets färg så kunde ingenting stoppa mig :') lol jag är en materiell tönt.
nu till något annat SURPRISE jag blir aldrig frisk. nu har symptomen dock övergått till något slags svimfärdigt levnadsläge, luftvägarna är lite svullna och jag känner ibland hur det blir svårt att få in tillräckligt mycket syre. känns ju superkul att åka flyplan skitmånga timmar på söndag (sydafrika!!) i det här tillståndet. 
gick till skolan men pallade inte, har sovit ett tag och nu slötittar jag på skid-vm!! älskar det, minns när jag var liten och vaknade tidigt på helgen så ba pappa var uppe och så brukade vi sitta där och dricka oboy och fördöma petter northug. känslan sitter i. 
nu ska jag fortsätta vara miserabel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0