gifs på mig hallelujah.

hello everybody. 
eftersom det är JAG som driver den här bloggen tänkte jag att vi ska titta på lite webcampics på MIG från de senaste åren eftersom det är superkul. 
okej.
jag gick i ettan, klippte snelugg, hade lite märklig eyeliner och favvoörhängen. 
hm vet inte om detta var ettan eller tvåan meeen håret hade växt ordentligt i alla fall och jag minns hur nöjd jag var med dessa bilder mmmmm hot girl.
detta var tiden då urbanears var det COOLASTE jag kunde tänka mig och detta var min favvotröja. 
morgongif. morgonfrisyr. 
det var vinter och svinkallt.
det var sommar och svinvarmt. hahaha eller?? nä tror fan det var vårvinter eller nåt här.
för det här var före gbg i april. jag var less på håret.
så jag klippte av det och köpte rosa tröja!!! 
snygg o svettig efter dans. rosa <3
hade räkblusen på spelning samt halsband som har gått sönder :(
back from dublin, superblond och supergla'!
jobbig höst, märklig hårfärg.
aaahhh back to my normal style.
och här är jag i skrivandets stund, allmänt ofräsch på fik. 
nu måste jag springa på möte!! suck när ska jag sluta bli vuxen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt selfie game är gode strong gurl!

Svar: eller hur!!
Linnea

2015-01-15 @ 22:47:07
Postat av: t-r

cuuuute

2015-01-18 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0