instagram mars.

första dagarna i mars spenderades i SOUTH AFRICA ändå helt ok. hallå förresten vill någon att jag skriver ett inlägg med pics från den resan?? om minst en person kommenterar JA gör jag det annars orkar jag inte haha. 
inte den mest förskräckliga utsikten.
BACK IN SWE/LÅ först på gråsjälör'n å sen i svö. 
en riktigt lyckad selife!!!! asså titta!!!! perfektion!!! jag ser så fräsch ut. 
hade jeansdag med martina och köpte två par jag är skitnöjd med!!!! nice att va kompis med en som jobbat på carlings som jeansschef i fem år :) den märkligt blå bilden är från klubb kryssning på fg7!! inte för att skryta men jag hade fantastisk semesteroutfit som jag ej tog bild på? 
åkte på första antagningsprovet till Birka och dog av allt som hände men det var kul. på nattåget hem hamnade jag i samma kupé som en dam i rosa och vi pratade om att från knäproblem och våren till män som aldrig är nöjda och jag var svintrött men fick aldrig lägga mig för alltid fanns något nytt att säga. 
GIRLS. 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

JA! Jag vill se många bilder från Sydafrika!

2015-05-14 @ 14:18:54
Postat av: Anonym

JA

2015-05-14 @ 15:39:05
Postat av: hmm??

ja tack, gärna lite pics från den resan kramelikram

2015-05-14 @ 22:34:21
Postat av: Anonym

Ja!!

2015-05-15 @ 23:07:18
Postat av: Anonym

Jag vill!!

2015-05-23 @ 23:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0