tre svar.

här kommer tre svar på tre kommentarer. 
 
från linda angående längtar jag längtar på tå. längtar till allt som är gott. havet det vill jag ser någongång. någongång, från nära håll.
vars redigerar du dina bilder? :)
eftersom jag inte har photoshop som alla andra bloggare burkar jag oftast börja med att använda onlineprogramet pixlr.com då jag för det mesta använder den förvalda redigeringen peter eller salomon. sen brukar jag ljusa upp/lägga mer kontrast osv på dem i photoscape. googla bara så finns gratisversioner att ladda ned. om jag fotar svartvitt väljer jag att göra det direkt i kameran pga tycker det blir mycket bättre.

från anonym angående instagram oktober.
åh, vars ligger fyndhörnan? så så så himla mysigt
fyndhörnan ligger här, typ mellan floras kulle och järnvägsstationen i luleå. och ja det är verkligen så mysigt.

från [email protected] angående jag är livrädd för att leva. och jag är dödsrädd för att dö. men älskling, vi ska alla en gång dö.
otroligt söt!
eheheeh tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0