aj aj aj.

Hej. Jag har verkligen blivit dunderförkyld. Men eftersom att det känns som att hela mitt ansikte är fullt med snor är det ganska skönt att hacka lök som jag gjort idag. Allt börjar rinna och resas ut. Fast tyvärr var det inte så långvarit, och tyvärr lyckades inte heller mina hundra snytningar i minuten håla bihålorna rena.
Är lite bekymrad eftersom att på lördag är det någon sånggrej (berättar mer när jag vet mer) och min röst är för tillfället kaputt. Inte sådär jätteroligt. Halsen har det inte heller så roligt. Känns även som att jag kommer hosta bort hela bröstkorgen snart. Det river.
Och om jag ska vara ännu mer "tyck-synd-om-stackars-mig" kan jag ju säga att jag skar mig på en aluminiumburk idag. Lite blod och aj aj aj.
vill helst bara somna.

Kommentarer
Postat av: Nora

Haha, då kan vi ju fortsätta att kommentera på varandras bloggar! :) Krya på dig

2011-04-06 @ 18:10:52
URL: http://noralofholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0