det osynliga barnet.

Nu är Farlig midsommar läst, mycket bra bok - som alla andra böcker av Tove Jansson då. Nu har jag börjat på Det osynliga barnet. Den är lite äldre än de andra. Allt är som lite sepiafärgat och sidorna ömtåliga så man måste vara riktigt försiktig så dem inte faller isär. Det känns som att jag bara slukar muminbok efter muminbok och nu har jag snart inga kvar. Men jag tror att jag bara ska läsa på kvällarna, så det går lite långsammare. Bilderna är tagna av mig förresten (de är dem oftast om det är såna här "serie-bilder", så ni vet)

Kommentarer
Postat av: Beatrix

örhängena är från gina men det var lite över ett år sedan jag köpte dom. minns det så väl för det var strax innan jag skulle till paris!

2011-04-05 @ 21:22:04
URL: http://beatrixmix.blogg.se/
Postat av: Liv

Åh jag älsar också de böckerna! I alla fall Det osynliga barnet och Farlig midsommar som jag hittade i farmors bokhylla haha

2011-04-07 @ 16:57:34
URL: http://liveliness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0