fröjd.

Nu är första praodagen på Fröjd mat och kaffe avklarad. Den har varit mycket bra och det har faktiskt varit riktigt roligt. Idag har jag  fått göra smörgåsar och pajdeg. Städat och gjort lite annat smått och gått. Har säkert tvättat händerna minst tio gånger också. Personalen är världens finaste, jag blir som alldeles glad! Arbetsdagen avslutades med en chai latte (jag kommer dricka ihjäl mig på dem dessa två veckor, rätt trevligt att jag får dem gratis också) med Linnéa som praoar på Sushibar som ligger mitt emot, mega! Men nu får ni se till att komma och fika på detta mycket trevliga café! Storgatan 7 i Luleå.

bilden kommer inte från caféet.

Kommentarer
Postat av: Nora

Tack vad glad jag blir, fast varken tröjan eller kjolen på just den bilden är mina, utan lånade av en vän, haha. Men annars är jag väl vanlig hm, monki, bikboktjej ungefär...fast jag skulle helst shoppa på urban outfitters och topshop mer :) puss

2011-04-04 @ 20:57:06
URL: http://noralofholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0