händelser.

Måndag var första dagen på veckan, inte så pepp. Annars höll jag mest på med hemligheter till mamma.

Tisdag fyllde mamma år. Mina fastrar hälsade på och vi åt oxfilé och potatisgratäng, kanske det godaste som finns.

Onsdag var det Kördag på Kulturens hus hela dagen. Massa skolkörer från Luleå sjunger och sätter ihop en konsert en gång per år. Dagen då vi repeterade var väldigt utmattande och rätt tråkig, men när det var konsert på kvällen var det trevligt. Sen fanns ju också lite fina sjungande pojkar med fint hår man kunde titta på i smyg.

Torsdag var jag mest trött hela dagen för vi hade simmat i skolan. Och jag pluggade som en tok hela kvällen. 

Nu är det fredag och livet känns lite enklare faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Nora

Tack! Jag bor i stockholm :)

2011-04-01 @ 19:37:09
URL: http://noralofholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0