London dag 3

Dag tre sken solen igen och vi tog på oss våra solglasögon och promenerade till Madame Tussauds!
Passerade både gamla och nya byggnader. Här är ett universitet, inte riktigt som det på Porsön...
Här var bara någon annan cool byggnad.
Hittade en lite hemlig park.
Efter nästan tre timmars köande kom vi äntligen fram, då vi började med att gå på röda mattan och Linnéa blev intervjuad för "sin senaste film". Dessa snyggingar var också där!
Träffade på Nicole Kidman.
Yeah!
Leonardo och Linnéa<3
Jag chillade hos Julia Roberts en stund.
Läskig gubbe.
Posade med The king of pop!
De ser ut som att vara mor och dotter!
Jag och Orlando Bloom.
Alltså Audrey Hepburn, hur kan man ens vara så vacker? Linnéa, du är också vacker!
Dansade lite med Beyoncé.
Linnéa var lite mystisk med Lady Gaga.
The Beatles<3
Bara för din och folkes skull pappa.
Battlar med Mohammed Ali.
Linnéa fick visa sina opera-skills för Pavarotti.
Jag och Gandhi, peace!
Einstein och Linnéa!
Barack Obama!<3
Väldigt ljus bild på Britney och Linnéa.
Daniel Radcliffe! Jag agerade Hedwig.
Och till sist, Robert Pattinson. Han hade ett eget rum, hehe...
Lite surt att vi inte lyckades hitta Johnny Depp, var han jag peppade mest. Men det var så mycket folk!
Efter vår röda mattan vistelse tryckte vi oss var sin pizza från Pizza Hut (<3) och sedan åkte vi hem till hotellet vilket bilden inte har någonting med att göra.
När kvällen kom åkte vi till ett område som heter Victoria. Där var det fullt liv!
Vi skulle nämnligen gå på musikalen Billy Elliot!
I denna tjusiga byggnad! Victoria Palace, namnet var mycket passande ska jag säga.
Timmarna gick och till slut kom vi till hotellet med trötta ben och försökte smälta den fantastiska upplevelsen. Alltså, vilken musikal. Om ni någon gång åker till London, se den! Det kommer vara det vackraste ni sett på länge. Men jag berättar mer om den sen, den är värd ett eget inlägg<3

Kommentarer
Postat av: malin englund

ÅÅ vad roligt ni verkar ha haft!

Jag har faktiskt sett filmen Billy Elliot! Den är mycket mycket bra!

2011-04-24 @ 23:29:42
URL: http://malinesmes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0