men vad vet jag om ensamhet.

Idag var sista dagen på Fröjd, lite sorgligt. Men efter regn kommer sol, vilket för min del betyder påsklov! Så skönt. Och i morgon åker jag till London, är så pepp så jag dör ungefär.
Idag fikade jag med tilde, sen invigde jag årets första mjukglass med Linnéa. Har varit så jäklarns onyttig hela veckan men mamma säger att det är på grund av puberteten, får väl hoppas på det. Jag äter med glädje i alla fall, det är ju bara onödigt att ha dåligt samvete om man ändå äter. Hurra för mat!

Ikväll är det tonår på EFS och kanske lite packande inför i morgon, men kommer nog hinna blogga lite på morgonen.
Bisous.

Kommentarer
Postat av: annastina

ni får ha en trevlig resa, ta mycket bilder! :)<3

2011-04-15 @ 21:03:27
URL: http://annastinas.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du får hälsa staden från mig! Och så får du köpa väldigt mycket fina kläder som jag kan önska att jag hade sedan... Jag är en aning avis, om jag får säga det själv <3

2011-04-16 @ 00:32:59
URL: http://pluttenutt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0