jag skulle sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm va.

Rätt bra dag på jobbet (i fortsättningen skriver jag jobbet. Ett, det låter coolare. Två, praoen är så fult att skriva, det ser ut som att man tagit ett ord med massa vokaler och kastat om bokstäverna så det blev något knasigt, det var en lång inom parantes) Bränade mig däremot, när jag skulle göra chai latte, så det var ju lätt värt det 

Nu sitter jag här och har det trevligt med fjärde tékoppen för dagen och lite dragspel och piano. Å, jag älskar såna här kvällar. Jag kan verkligen längta till dem då jag får sätta mig till rätta och gotta mig bland massa fina blogginlägg, en av mina absoluta favoritsysslor.
Ska nog lägga mig snart, så jag kan läsa några sidor ur min fina bok. Bonne nuit.

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Hurredu,det ska jag absolut göra ;D

2011-04-05 @ 21:39:23
URL: http://phridaa.blogg.se/
Postat av: stina

svar: haha, du råkade spamma den där kommentaren lite, ser jag ;)

2011-04-05 @ 22:17:34
URL: http://stajnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0