and I was dancing the whole way home.

Jag är så himlarns glad! Men jag kan som inte riktigt visa mina känslor, för då skulle jag avslöja massa saker. Just nu syftar jag på The glee project. Såg sista avsnittet idag och dog. Fast det gör jag varje avsnitt så det hjälper er inte att lista ut vem som vinner. Men jag är glad för massa andra saker också:

Min älskade underbara storasyster kommer hem i morgon och stannar några dagar.
Vi har megasuperduper goda äpplen hemma.
Det är höst.
På min skola har det börjat massa söta, musikaliska pojk-sjuor, jag drömmer om en sådan lillebror.
I morgon ska vi ha med matsäck till skolan vilket förmodligen betyder risifrutti!
Barnbidraget kom just in på mitt konto.
På lördag ska jag fixa träningskort på inpuls.
Till helgen ska jag träffa en trevlig pojke.
Världens snällaste Filip och Ludvig har börjat blogga, så himla bra grej alltså.

Plus tusen till saker jag inte kommer på nu. Mitt liv är fulländat.

Kommentarer
Postat av: Filip

Man tackar!

Svar på din kommentar: Han är 12 år =)

2011-08-24 @ 19:29:10
URL: http://filiplu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0