he stumbled into faith and thought "God, this is all there is?"

Idag och igår har jag varit oerhört ledsen. Bara ledsen utan anledning. Alldeles ensam fast jag inte varit det, inte helt i alla fall. Kännt mig oerhört liten och övergiven. Förmodligen är det endel post production depression nu efter föreställningen. Jag har jobbat så oerhört intensivt med så många och fantastiska människor hela veckan, sen bara är allt slut och alla försvinner och man känner sig så jävla ensam. Vill bara krama alla det hårdaste jag kan.
Kanske beror det lite på vädret också. Grått och regnigt. Men det är ju skönt på ett sätt. Har längtat efter att inte behöva göra någonting, men det är inte roligt. Jag vill ha kul. 

Denna kväll kommer Malin rädda mig med film och godis i alla fall.
Just nu älskar jag henne mest av allt i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Malin Forsberg

Linnea <3

2011-08-08 @ 19:48:14
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: saga

var inte ledsen linnea.

tänk på hångeltröjorna vi tittade på i stockholm, det får mig alltid att skratta litegrann.



jag saknar mitt piano. trots att det inte är ett riktigt piano så tycker jag om det så himla mycket. kan inte du spela lite extra mycket på ditt piano, en fin liten melodi som du egentligen inte tänkt spela, för att jag inte kan spela så spelar du lite extra tänkte jag.

snart kommer jag hem. då kan vi snacka pojkar eller ensamhet, du får bestämma.

2011-08-08 @ 23:56:55
URL: http://liteknas.blogg.se/
Postat av: Emma

fin fin fin blogg dör hela tiden :)

2011-08-09 @ 22:26:47
URL: http://emmamatilda.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0