juni.

Tänkte berätta lite om vad jag gjort i sommar, men om jag ska ta allt i ett och samma inlägg hade det blivit väldigt långt, så det får bli i månader i stället.
Jag började juni i vackra Stockholm.
Där gick jag på musikmuseum med fina kusiner.
Promenerade omkring på Skeppsholmen.
Umgicks med släkt i vackra Saltsjö Duvnäs.
Tyckte lite synd om björnarna på Skansen. Och sen gjorde jag förstås tusen andra saker i huvudstaden.
Sen kom jag hem, hade födelsedagspicknick med coola poolare.
Hade klasskväll med fina lekar och klänningar.
Slutade åttan.
Slamsade första sommarlovskvällen på en ö med fina barndomsvänner.
Gick på Svartöstadan. Hittade fina örhängen för två kronor styck, inte alls tokigt. Här är två Fannysar.
Sen gick jag på världshistoriens bästa kofaläger. Bodde i en skog i tre veckor.
Där skrattade jag åt plaskblöta Maja och Benjamin som bytte kläder med varandra.
Såg på Narnia med trötta ungdomar.
Och somnade kvart över fem sista natten på grund av övertrötta pojkar i min säng och ganska många andra anledningar. Under konfan gjorde jag såklart tusen andra saker också som jag inte orkar räkna upp.

Det var lite av vad juni hade att bjuda på. Nästan månad kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0