Svar på kommentar

Ja du anonyma människa. Om du syftar på Youtube (som jag använder mig av) så gör du såhär:

  • Ta fram videoklippet på Youtube
  • Klicka på "Dela"
  • Då kommer dels webbadressen fram, och under den står det "Bädda in" Klicka där
  • Bocka för eller vad man säger punkten där det står "Använd gammal inbäddningskod"
  • Markera och kopiera inbäddningskoden som står ovan
  • Gå till ditt inlägg och klicka upp HTML-fönstret (är bredvid "bifoga-bilder-bilden")
  • Klistra in inbäddningskoden direkt efter den sista > (vet inte vad det där tecknet kallas)
  • Klicka på "Uppdatera" och klippet kommer in i inlägget. Fast det är ju först när du publicerar eller förhandsgranskar som du kan spela klippet. Annars är det typ bara en orange fyrkant.
Känns som att mina vänner kommer skratta åt det här. Jag är verkligen inte en teknisk eller datiskt (vet att man inte kan säga så) människa. Men i alla fall, hoppas det går bättre nu anonyma människa!

Kommentarer
Postat av: tilde

lol du är så datisk

2011-08-22 @ 19:22:10
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack! / Anonyma människa

2011-08-22 @ 20:07:11
URL: http://amandawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0