jag vill flyga med vingar jag inte har. jag vill springa nu men ändå så stannar jag kvar. jag vill också ha den styrka som du verkar ha. jag vill också ha en tro på att allt ska gå bra.

Andra advent och det regnar, skamligt. Jag har gjort bort mig i kyrkan, pratat om lego med världens sötaste killar med chokladögon, gett en bloppisklänning till superfina ebba och inte vågat träna på inpuls shopping för det såg så snyggt och professionellt ut, gick till andra i stället.
Nu: glögg och plugga julmanus. Ska kunna det utantill i morgon, oupsie.

Kommentarer
Postat av: Filip

Vart kommer raderna i rubriken från? =) Om det är håkan hellström så erkänner jag att han fick till det bra ;-)

2011-12-04 @ 21:06:04
URL: http://filiplu.blogg.se/
Postat av: Filip

Sv: Okej, dom var bra. Men du vet ju vem jag tycker är bättre. Vad sägs om "himlen faller ner, det svider till där kniven skar, jag har vart vaken hela natten, känt om hjärtat sitter kvar" eller "hon kommer från främmande vidder, där stormen är lä och lä storm, där svart är vitt, där mitt är ditt, där det tydliga mist sin form" eller "så som himlen ser ut, en tisdag över skolans kommunala korridorer, klockan fyra i oktober. strax innan det mörknar och det luktar från bespisningen av halvhjärtad husmanskost och löven ligger klistrade mot marken. gråvita skyar, tandläkarväder, blablabla.." that's the kind of poetry i like! men det är ju tur att vi är olika ;-)



2011-12-05 @ 21:29:30
URL: http://filiplu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0