takdropp.

Igår var jag ute på isen och åkte skridskor med fina flickor. Det gjorde lite ont i fötterna men var absolut värt det!

Idag är en ny dag och det är vår och jag ser ut såhär:
Det fick bli min citronfjäril-kjol som jag själv kallar den, köpt i Grekland på Zara.
Tröjan är ju den jag köpte på Monki.
Fågeln är en födelsedagspresent från Stina, kommer från Gina Tricot och är för tillfället mitt favorithalsband.

Nu ska jag till Hägnan (som är en liten slags by med gamla fina stugor med gamla fina saker i) med mamma och ha det trevligt!

Kommentarer
Postat av: linnea

hej, haha.

jag är från stockholm, fast hatar det ganska mycket. Skulle kunna dö lite för att få bo i en trelig by någon stans :)

2011-02-28 @ 13:33:13
URL: http://pluttenutt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0