I’m stuck in a town with people I don’t know anything about.

Igår gick jag på en kvällspromenad.
Invigde min mya jacka från monki. Sjuttiofem procent, inte dåligt. Blir bra till svala sommarnätter och varma höstkvällar tror jag.
Träffade Iris. Vi myste i solen så min jacka nästan blev svart av katthår, men det gjorde inte så mycket.
Träffade också Johanna och Malin. Det var fint för jag insåg hur mycket jag har saknat dem.
Hälsade på en ankunge som inte kunde sova.
Kunde inte låta bli att dansa mellan björkarna när Miss Li spelades i mina öron.
Och blev som berusad av Oskar Linnros.

Kommentarer
Postat av: mallanfotboll

känner att min dubbelhaka är befintlig

2011-07-06 @ 01:21:35
Postat av: stina

du fotograferar fint tycker jag

2011-07-06 @ 10:07:19
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: J

Nämen så fint att du råkade på katten min! Tanken var att hon skulle följa med ut till stugan, men hon ville inte dyka upp... Bra att hon fick lite sällskap av någon då! :)

2011-07-06 @ 14:24:59
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0