jag tror, när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än.

H30_127428915_large
Hallå. Jag är i Göteborg och här är det trevligt. Glömde min kamerasladd, drygt. Annars skulle ni fått se när jag träffade Fred på tåget och sedan spenderade eftermiddagen med honom i secondhand-butiker, promenerande genom Slottsskogen och sushi på Järntorget. Men det får bli en annan gång.

Ikväll har jag tittat på detta, det var fint. Om ni är otåliga till Håkan så kommer han mest 27:53 och framåt, men se hela om du har tid för det är bra, riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: yasmine

DU ÄR BÄST!!!

OCH JAG ÄLSKAR HÅKAN HELLSTRÖM <333

2011-07-11 @ 21:05:31
URL: http://thygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0