konfirmationen.


Vi sjöng rätt mycket.
Och hade drama.
Sen gick vi ut och sjöng ännu mer och var glada.
Och blev fotade och fotade och fotade.
Sen blev det kramkalas och "Grattis till konfirmationen" och "Tack så mycket"
Saga var där! Det var kanske det finaste för henne hade jag inte sett på hur länge som helst.
Och så skulle man berätta om allt. Här är min gudmor, hon är fin.
Sen skulle jag bli fotad med alla äldre människor också. Farmor<3
Ingemar och mormor.
Sen var det party i trädgården!
Min syster var hemma i två dagar bara för min skull<3
Allt var rätt svenskt och somrigt trots lite regn.
Dumle var där också. Som ett enda stort lurv man kan värma sig på om det behövs.
Och mina gudföräldrars barn också. Maria kom på de ypperliga namnet gudsyster och gudbror. Det var riktigt fint tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0