några timmar med Fred i Göteborg.

Vi träffades av en slump på tåget och bestämde oss för att upptäcka Göteborg. Fast Fred är ju lite expert.
Gick in i nästan varendra vintage/secondhand butik vi stötte på.
Här är vi på myrorna till exempel. Supertrevligt var det där inne!
Vi gick och gick och gick och gick, nästan runt hela Göteborg kändes det som.
Hittade roliga väggar.
Fred lärde mig dricka kaffe på Cigarren. Än så länge är endast Latte Macciato godkänt. Men jag lär väl mig.
Promenad genom Slottsskogen.
Där satt massa folk och hade picknick överallt.
Middagen blev Sushi på en bänk på Järntorget. Sen gick vi till centralen och sa hejdå och min mamma skjutsade mig till landet, Särö.
Det var mycket trevliga timmar i alla fall och nu kan jag Göteborg. Bätte än innan i alla fall.

Kommentarer
Postat av: tilde

lära sig dricka kaffe är ju väldigt onödigt. inte sushi<3

2011-07-29 @ 17:02:42
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: fred

tildeee, vadå onödigt? det är jättetrevligt och en intressant vetenskap faktiskt. en av de bästa dagarna jag har hängt i Göteborg var den dagen! riktigt nice. kram

2011-07-30 @ 21:55:55
URL: http://fredsvanberg.wordpress.vom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0