Stockholm med syster och lite mamma.

När jag och mamma kom till min systers lägenhet väntade en försenad konfirmationspresent. Trevligt.
Middagen blev pizza på balkongen.
Här är vi alla tre. Jag tycker om dem så vansinnigt mycket.
Puss.
På Sofias födelsedag fikade hon och jag på kulturhuset. Där uppifrån såg vi ner på Stockholm.
Hej hej.
När vi fikat gick vi ner till barnbiblioteket. Där var det en Hur gick det sen? - utställning.
På kvällen var det födelsedagsmiddag på balkongen med Sofias vänner. Här är Magdalena.
En sån himla fin kväll.
Dagen efter låg de minus Anna plus Astrid i den stora sängen. De tycker verkligen om varandra. Men de är ju rätt vana att ligga i högar och sånt. Det gjorde dem hela tiden på teaterutbildningen.
En dag satt vi på Dramatens solterass. Sofia var nyklippt med galna lockar.
Jag skrev mest och drack té.
En molnig dag tog vi en båt ut till Vaxholm.
Tralala lilla molntuss, kom hit ska du få en puss.
Fikade på Café Silltruten.
Skrev brev och drack té ur kaffekoppar.
Tog Västan tillbaka till stan, en hundra år gammal ångbåt med röda nötta sitsar och bord i mörkt trä.
Sista kvällen var det filminspelning nedanför vår balkong. Vi hoppades på en hångelscen men tyvärr sprang bara två människor över en gata. Killen var snygg i alla fall, alltid något. 

Stockholm. Himla fin stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0