en kväll med klassen.

Det var mentors-avslutning och hela dagen hade varit underbar och den bara fortsatte och vara det på kvällen. Såhär såg det ut:
Först kom alla klassmedlemmar såklart. Här är Fanny.
Och en till Fanny.
En Linnéa och en Malin.
En Ellen.
Och massa andra folk och en björnväska som var Tildes, så himla mysig!
<3
Stina!
Vi gjorde lite olika saker, lekte ninja och spelade brännboll utan poäng till exempel. Jag och några polare var lekledare vilket gjorde allt så mycket roligare!
Vem av er-leken. Jag och Stina kände varandra ganska bra, men det var ju inte så oväntat.
Men det gjorde inte våra mentorer: "Vem av er är miljövänligast?"
Alla var jätteglada och det var jättevarmt!
Sen blev det lite thailändskt, mums!
Alla var supertörstiga, här är Tilde.
Josefine var nyklippt och fin i håret.
Men efter middagen ville vi inte skiljas åt, så då cyklade nästan alla flickor till en äng och spelade ännu mer brännboll, alla fuskade och det var superkul!
Sen började solen gå ner och myggen anföll oss, då cyklade vi hem. Men oj vilken dag alltså.

Jag får på riktigt lite ont i hjärtat. Min klass är så himla bra och jag förstår inte hur det hade varit om jag inte hamnat i den. Jag tycker om nästan allihop och mina fina flickor kommer jag sakna under sommaren. Det brukar inte vara så. Det är oftast rätt skönt med sommarlov så man slipper träffa alla, eftersom jag ofta är bortrest största delen av sommaren. Men 8D, puss på er säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0