en midsommarnattsdröm.

Jag är hemma från lägret för att idag är det midsommar. Läger är kanske det bästa som finns har jag konstaterat. Det var lite sorgligt att skiljas igår även fast vi ses igen på söndag. Då är det gudstjänst och den kommer bli bäst, så kom till kapellet på sundet klockan tio om ni vaknar tidigt och inte vet var dagen ska leda er.
Men läger alltså, oj oj oj. Jag har faktiskt varit hemma några dagar för ett par dagar sedan. Feber feber och mer feber men nu äter jag äcklig medicin så febern har försvunnit. Fast tack vare den får jag inte vistas i solen för länge eller bada i kallt vatten. Hallå, är det inte sommar?
Men nu är det midsommarafton och vi ska åka till en stuga i skogen som ligger vid vattnet och det är min absoluta favoritstuga. Det blir en riktigt bra vila-upp-sig-midsommar.

Kommentarer
Postat av: tilde

jag har inte feber men badar ändå inte och vistas inte så mycket i solen heller. vad gör jag egentligen? typ läser

2011-06-24 @ 14:25:42
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0