Better to be hated than love, love, loved for what you´re not.

Obetydelsefull dag. Som en onsdagskväll på en torsdagskväll. Då ska man vara pepp för att
det är fredag i morgon, egentilgen.
Nu lyssnar jag på fransk musik och är lite känslosam och förvirrad.
Som tröst läser jag bloggar som berättar vad som egentligen betyder någonting och tänker att
om tjugofyra timmar kommer jag skratta och äta mat och slamsa med två personer jag tycker
om mest av allt i hela rymden. Försök ha en finare kväll än jag.
puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir bättre. Haha, och det blir bättre fort. För torsdags kvällar är precis som onsdagskvällar. Egentligen. Och tack. Du muntrar upp mig. Det är fint. Och ja, vi får faktiskt ta och ses någon gång på riktigt. Hihi. Kjam!

2011-03-10 @ 20:45:46
URL: http://pl
Postat av: Linnea

Det blir bättre. Haha, och det blir bättre fort. För torsdags kvällar är precis som onsdagskvällar. Egentligen. Och tack. Du muntrar upp mig. Det är fint. Och ja, vi får faktiskt ta och ses någon gång på riktigt. Hihi. Kjam!

2011-03-10 @ 20:46:22
URL: http://pluttenutt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0