monster.

Imorse hade jag en ljuvlig sovmorgon, när jag vaknade bakade jag scones som fick bli frukost och matsäck för friluftsdagen som blev solig, skrattig och kall. Jag har sparkat och gått megamycket idag. Känner mig duktig så jag äter jordnötsringar i mina nya byxor som belöning.
Annars tänker jag mest på min syster som gör det sista provet för teaterhögskolan idag. Från början var de etttusentvåhundra, nu är de arton kvar. Arton som ska bli tio, tror jag. Hoppas ihjäl mig att hon kommer in. Ni kan väl också hoppas lite? Så kanske det går extra bra.

Tänkte förövrigt dela med mig av lite fin dektektivbyrå.
Detektivbyrån – Granmon
Detektivbyrån – Laka-Koffa
Detektivbyrån – Monster

Kommentarer
Postat av: ludvig

vi ska hoppas ända tills hon kommer in, sådeså!

2011-03-18 @ 15:31:37
URL: http://luddnarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0