Natten mellan tisdag och onsdag.

Dessa glada flickor plus jag då flyttade in hos flickan till högers hus.
Vi gjorde våfflor till kvällsmat. Eller det blev närmare bestämt nattmat.
Johanna var nog lite övertrött tror jag.
Efter mycket tjo och tjim somnade vi tillslut i alla fall.
Vi vaknade mitt på dagen. Här ligger Bo och är nyvaken.
Vi åt frukost, som kanske mer var lunch.
Sen tog vi vårat pick och pack och flyttade ut igen. Trevlig natt.

På tala om trevligheter så har en flicka som heter Linnea och är femton år (lite roligt va?) länkat mg till hennes toppfem bloggar. Jag tycker det är megatrevligt, särskilt eftersom att hon bor i Stockholm, de gör det hela ännu mer awesome! Vem vet, vi kanske är stjärnsystrar? Vi verkar ju gilla samma saker också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0