sailors fighting in the dance hall.

Dessa magiska klädesplagg köpte jag i Umeå. Sammanlagd summa: ett noll två sju.
Jag köpte en perfekt marinblå och vitrandig tröja med märke Rut m.fl.
Den är sådär lite extra speciell på axlarna, jag älskar såna små detaljer.
Den kostade hundafyrtionio kronor.
Sen blev det ett par prickiga shorts som för en gång skull inte ser ut som alla andra.
Märket är Kling, å jag älskar deras lilla signatur-stjärna som är påsydda på plaggen.
Priset på dessa var trehundrafyrtionio kronor.
Och så här ser det hela ut, himlarns fint enligt mig. Randigt och prickigt är bästa kombinationen.
Nu kommer vi till jackan.
Den var av bästa märket såklart <3
Kostnad: femhundratjugonio kronor.
Å, till och med prislapparna var fina.
När knapparna är knäppta känner jag mig som en sjöflicka.
Öppen är den också ypperlig! Så perfekt både för klänningar
och ljumna sommarnätter.

Kommentarer
Postat av: tilde

hej-vi-är-luleås-coolaste-katter-med-sjömansanimationer

2011-03-05 @ 19:45:47
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0