Svar på kommentar

svar: blööh vad jag är dålig på sånt här. Det är inte första gången den här slags kommentaren har kommenterats. Närmare bestämt här och här och här också. Det är som att jag vill men ändå inte. Det känns lite töntigt. Och dess utom, så känns det nu som att alla tror att jag är värsta grymma bäst i världen på att sjunga och det är jag inte. Visst, jag tycker jag sjunger bra men jag tror ni har lite för höga förväntningar. Jag är också lite orolig över reaktionerna. Hm. Och om jag sjunger, sjunger jag nog en egen låt. Det känns inte lika mycket hej-jag-spelar-in-en-me-singing-video-på-youtube-och-tycker-att-jag-är-jättebra.

Krångligt svar. Här får du ett kort: Kanske.

Kommentarer
Postat av: josefin

men linnea, vad jag minns så är du ju hur bra som helst!!! fast jag förstår hur du tänker, men att få höra en låt du gjort tycker jag låter hur trevligt som helst. kram!

2011-03-17 @ 22:34:14
URL: http://singinglalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0