trampar på ditt hjärta.

Hej. Min dagar ser för tillfället väldigt vanliga ut, inte så trevligt. Längtar till praoen då det äntligen blir lite omväxling. Då får jag vistas bland högljudda glada människor, nybakat-doft och våriga färger. Det blir mega.
Sen är det påsklov vilket betyder London med en väldigt bra vän. Sen är det bara några veckor som nog inte kommer bli så jättejobbiga för det är vår, sen åker jag till Stockholm några dagar och träffar fina kusiner. Sen är det sommarlov. Då blir det tre veckor konfirmationsläger, någon vecka Göteborg, några dagar Stockholm igen, några veckor Luleå.
Snart kommer förändringen, det känner jag.
Det är förresten tilde-ristin på bilden, jag tog den och tycker om den och jag tycker om henne för den delen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0