andas, andas allting snurrar runt.

Idag cyklade jag till Röda korset där jag träffade tilde. Sötaste bilden på henne!
Sen for vi vidare till floras kulle. Tilde hade fina skor på sig som jag vill ha i hemlighet och himlen var jätteblå.
Linnéa cyklade förbi så vi vinkade henne till oss.
Sen gick vi en sväng på stan alla tre. Utanför Lush blev vi bjudna på milkshake. Den hade kopplat en cykel till den där apparaten så när man cyklade blandades det. Miljövänligt och jättetrevligt!
Vi fortsatte på milkshake-temat och käpte var sin på Max, de är ungefär hur goda som helst. Vi gick tillbaka till floras och drack upp dem.
Vi ska träffas ikväll också, mega!

Kommentarer
Postat av: tilde

fina bilder! förutom de två jag ser helt tjock ut på... men men, jag tar

2011-05-07 @ 18:17:13
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0