lite lördag.

Jag for in till stan och träffade Stina, fast här är jag på monki. Köpte en tröja ni kanske får se någon gång.
Vi gick till konsthallen, letade efter ludvigs tavla han ställde ut men insåg att den var i ett rum där det var föreläsning, dålig stil. Men den andra konsten var ju också fin såklart.
Träffade i alla fall Johanna och Malin som vi åt lunch med.
Malin!
Vi var jättespontan-glada.
Verkligen.
På kvällen var det middag hos Saga.
Här är hon, röd och fin i håret!
Hennes superfina lillasyster Tilde.
Stina var fortfarande med.
Det serverades oxfilé och pasta. Var ungefär det godaste jag har ätit.
Till efterrätt blev det crêpes, stört gott. Sen satte vi oss i soffan och gick igenom alla våra kärlekar.
Och sen dog min kamera.

Kommentarer
Postat av: Alva

Fiiint!

Min "tavla" fanns också med där tror jag,

fast det var nog mest ett notblad med en läskig köttätande växt på. kulkul!

2011-10-24 @ 21:30:37
URL: http://ialvashuvud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0