lite svartvitt umeå.

Vi kom fram efter cirkus tre/fyra timmar. Då åkte vi till hotellet, åt hamburgare och gick på bio. Vid elva kom vi tillbaka, jag och josefine twittrade lite och drack varma drycker. Supermys!
Sen blev det morgon. Fixa sig och promenara på fina umeågator till folkets hus. Där jobbade vi i kanske en och en halv timme. Såg på filmen, pratade och svarade på frågor från olika kommuner eftersom allt var livesent (hänvisar till detta inlägg om ni inte förstår) Hade lite tjejsnack med blyga tolvåringar också.
Efter det åt vi en sån där lunch man ska ha lunchbiljetter till där alla business-människor äter. Jag längtade lite efter T.A då.
Efter lunchen åkte vi hem igen. Ingela var ju också med, det glömde jag säga.
Jag studerade den lilla löv-broschen vi fick (eftersom att umeå är björkarnas stad), lyssnade på musik, slumrade till och var lite ledsen för att jag inte fick stanna kvar i umeå. På hemvägen åt jag också godaste vitchokladcheesecaken på Nodo i Piteå.

Himla trevligt var det i alla fall. Woop woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0