tildes maskerad del ett tema mörker.


Tildes födelsedag och Halloween, det är ju värt att fira!
Här är hon som trädnymf och på andra bilden har vi Annastina som Lady Gaga i Judas.
Josefine var en fransyska med mustasch.
Fanny var bästa Edward Scissorhands och Julia var ett levande lik.
Malin var Amy Winehouse.
Den andra Malin var en ängel.
Sara var Queen of hearts.
Stina var en punkare.
Och den andra Fannyn var en skogshuggare.
Lovisa var en snygg kapten.
Det gällde att hålla koll på allt kul som hände.
Och där är jag, som en futuristisk clown, typ.
Tilde öppnade presenter, som hon blev väldigt glad för.
Vi var glada för party och pizza!
Och för att få hänga såklart.
Lite mer partybilder kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: tilde

jag har kännt henne sen jag var liten, hennes kille och min pappa jobbade på samma jobb så de brukade äta hos oss och så. hon spelade dragspel och hjälpte mig när jag övade på sången inför pappa och victorias bröllop.

2011-10-31 @ 23:46:41
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0