"I'm sorry. I never meant you to have to deal with all of this." "'Arry, you saved my sister's life. I do not forget."

Nu är det påsklov! Alltså satan i gatan vad skönt och bra.
Ikväll var det öppethus på skolan och alltså satan i gatan igen vad jag tycker om min klass. Den är typ bäst i världen och gymnasiet kommer bli superläskigt och säkert bra men lite sorgligt. Fast mest bra såklart.
Bilden är vårt muckfoto med harry potter-tema (alltså hjärta!) jag är fleur delacour i blått till höger.
Lovets planer är att läsa massa sputnikälskling, ha tjejhäng i gällivare, åka skoter för typ första gången i mitt liv och äta fett mycket godis och träna för lite! Jag är så taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0