systerystern fyller tjugofem.

Eftersom att jag haft så mycket för mig den senaste månaden så kommer bilder från sjuttonde juli sjuttonde augusti istället.
Vi började med presentöppning av bland annat bersåkoppar (!) och sen satte vi oss i trädgården med tårta och té.
Mys mys mys.
Sen åkte vi till centrum och fikade på ett tak och pratade om jobbiga saker som känns mycket bättre efter att man pratat om dem. Det är något magiskt med storasystrar alltså.
På kvällen kom fanny med ännu mer presenter.
Bästisar.
Och såhär fin blev min syster när fannys presenter blivit utplacerade på henne.
Sen åt vi middag på restaurang i solsken och sen cyklade jag vidare för att se på solen med mina bästisar.
Puss puss puss älskade syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0