jag genom andras instagram.

1. jag och filip köper godis genom @lovisalek.
2. maskerad på skolan genom @portkeys.
1. jättelänge sen innan jag hade lugg genom @frokendenise då jag och jonathan färglägger på max.
2. en sen måndagkväll från @instagnes då vi med vänner köper hemliga julklappar till hemlig person.
1. före adventskonsert med tree things. från @lovisalek.
2. före residensspelning med tree things. det är liksom vår grej för att peppa, fota oss själva haha. från @filiplu.
1. låten fix you på första tillsammans är vi olika-turnén.
2. samma låt, samma föreställning fast från den nyligare turnén. från @trixa.
 
 

Kommentarer
Postat av: your personal stalker

färger är överskattade. briljant! /

Svar: svartvitt is tha shitttt
Linnea

2012-12-27 @ 00:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0