jul-knytis-födelsedags-kalaset.

som ni vet så var det festligheter hos tilde i lördags och jag fotograferade allt såklart. här har vi denise och jonathan.
hela huset såg ungefär ut som på vänstra bilden (!) och på den högra har vi sagis plus jonathan två.
jag var extra poppig med hög tofs och magtröja.
och saga den lyckosten hade julgransklänning.
här har vi kvällens värd tillsammans med bästis.
älsklingar.
my darls. från vänster annette, tilde, paulina, stina och denise.
<3
eftersom det var knytis var det blandad mat som smakade gudomligt. dog godhetsdöden bland pepparkaks/ädelost-rullar, vegetarisk lasagne och majsbiffar.
jenny, stina och ludvig.
när vi inte orkade äta mer tog tilde fram julfikat.
fika och denathan <3
tilde och alva, alltså hur fina?

trevligt med långbord!
titta där längst bort syns lisa! ebba var också där men kom senare och hamnade därför tyvärr inte på bild, men hennes kakaoknäck var ungefär det godaste jag ätit.
let me touch your butt. 
alltså gulligull-ludde.
kaninmys.
och till sist: varsågoda att dö gull-neville-döden.
så trevligt och fint och bra och tilde är min revolution-tonårs-kärlek förevigt, älskar henne så mycket.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men åh vad jag gillar din blogg alltså, så fin och mysig och bra! Vill förresten också ha julknytis, så fint!

Svar: tack tack elin, blir mycket glad
Linnea

2012-12-18 @ 10:10:35
URL: http://eliinvictoria.blogg.se
Postat av: agnes

Alltså din umgängeskrets måste vara bland de absolut finaste i hela vida världen

Svar: svar: ja
Linnea

2012-12-27 @ 00:40:01
URL: http://agneshassler.se
Postat av: ☆ T-R ☆

ahhh bättre sent än aldrig men såhär känner jag: you da one!!!
<3 <3 <3

Svar: <3 älskling <3
Linnea

2013-01-07 @ 02:49:30
URL: http://tilderistin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0