lite måndag.

här är fyra bilder från min, lovisas och paulinas fantastiska salladsmiddag innan vi begav oss till skolan för att se äckliga videos om hur stämbanden fungerar plus för att sjunga för varandra med de andra sångeleverna.
efter det tog jag bussen till det bergströmska residenset där jag och några favoriter fixade en extra speciell julklapp till en extra speciell person.
och ja det var ungefär min måndagskväll om någon undrade jättemycket.
 
ps. tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer på sistone, love u all så mycket.
 

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Vilka fina vänner du verkar ha!

Svar: jamen visst har jag, de är bäst
Linnea

2012-12-15 @ 10:22:11
URL: http://bouchons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0