söndagsöndagsöndag.

pudersnön äter sig in under alla lager av kläder och piskar mig i ansiktet hur jag än vänder och vrider på mig, förstår inte.
detta har jag gjort idag: missat bussen, surat, köpt supertighta byxor och ätit middag samt kakor i sängen. istället för att förbereda nk-redovisning och plugga till matteprov har jag lyssnat/sett på musikhjälpen och alltså vad jag älskar det. gjorde min dåliga dag lite bättre. och om cirkus tolv minuter är det slut och jag är så stolt över älskade sverige.
imorgon är det måndag och nej, jag klagar inte utan snarare tvärtom att jag längtar för då får jag hänga i svarta lådan och krama och pussa på mina polare för de är bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0