juli och augusti.

Juli

jag konfirmerade mig.
och hade världens finaste och sorgligaste avslutningsdag.
åkte till göteborg!
träffade fred av en slump på tåget så vi bestämde oss för att
vandra omkring i göteborg tillsammans.
gick in i alla secondhandaffärer vi gick förbi, åt sushi på ett torg
och tittade på folk i slotsskogen. kanske bästa dagen i göteborg.
men jag gjorde ju andra trevliga saker som att dricka latte macciato
i haga med mamma.
sen drog vi till stockholm!
till min bästigaste storasyster och hennes lägenhet.
efter några dagar träffade jag mina bästa personer för sommarens
bästa påhitt.
film!
sen hände det fruktansvärda och det var svårt att vara glad.
men jag försökte så gott jag kunde, åkte till storasyster igen och
hade nog sommarens mysigaste middag på hennes balkong
med hennes kloka vänner.
en annan dag tog vi båten till vaxholm, gick på café och skrev brev.
efter några veckor i söder åkte jag tillbaka till norrbotten.
det var ju pdol med bästa veronica maggio och the ark.
Augusti
jag repade en hel vecka inför luleåkalaset och det var asvarmt.
när det var dags uppträdde vi och på kvällen hängde jag med
några medverkande.
andra kvällen trängdes jag och tilde och tusen andra för att se på
håkan. på riktigt finaste konserten jag varit på, läs mer här.
lönen resulterade en ny morbiltelefon.
final i the glee project och jag hejade på damian.
hade picknick med stockholmsgänget.
och gick på musikens makt med dem plus några andra.
sen började skolan och det var tråkigt som alltid.

Nästan hela juli var jag på resande fot som jag älskar så det var bara jättebra.
Augusti jobbade jag som sagt, lyssnade på sommar i p1 och hängde mest med stockholmsgänget.
Sommaren i helhet var den bästa någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0