skolavslutningen.

Bättre sent än aldrig liksom!
Jag plus mina bästa tjejer plus deras vän från skellefteå åkte till malins stuga för att fira att vi äntligen gått ut nian!
Annastina och Malin.
Jag och Malin, var så lycklig!!
 
Den andra Malin (vars stuga vi var i) blev attackerad.
William (skellefteåvännen) och jag, hahah.
Dansade till Flytta på dig och Rihanna och massa annat kul.
Och jag och Tilde rammeldansade till Håkans Ramlar, såklart.
Bilderna ovan är Tildes och nedan kommer lite telefonbilder från olika personer.
 
Gick på morgonpromenad och levde livet på farlig väg.
 
Åh sååå fina.
Party!!
Till slut kom vi till världens ände, tittade på soluppgången, dansade på en stulen bil och ritade barnförbjudna saker på vägen.
Åh puss alla älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0