spets musik.

Nu är antagningsprovet över och det gick helt okej bra. Jag är nöjd i alla fall.
Det som är kvar är bara beskedet som kommer om en månad ungefär. Det vore verkligen helt fantastiskt att komma in men av drygt trettio sökande finns bara åtta platser. Jag får helt enkelt bli besviken och tänka "jaja, det gick inte den här gången men jag kommer traska runt i estets korridorer hur som helst" och om jag kommer in får jag bara vara världens lyckligaste. Men mina förväntningar är låga, så jag inte ska bli allt för besviken.
Hur som helt så får jag bara hoppas nu, och ni kan ju också göra det om ni inte har något annat för er.

Kommentarer
Postat av: saga

jag hopppas! har egentligen massa annat för mig, men känner att det är värt att prioritera hoppas-känslan före allt annat.

2012-03-29 @ 17:24:05
URL: http://liteknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0