den exceptionella måndagsmiddagen.

igår var fem damer bjudna på middag av fem herrer. allt var väldigt välgjort och först blev det fördrink i allrummet. här är en suddig my och en suddig jag själv.
gustav var värd.
slog oss ned och åt förrätt som var jättegod. bordsplaceringen var pojke flicka pojke flicka osv. här är denise, jonathan och emilia.
varmrätt! förstår inte riktigt vad det var men gott var det minsann.
my, agnes och johannes.
david hade kommit ända från umeå, yeah.
finaste.
love love love. och just det philip var med på ett hörn också. vi var bästa laget i med andra ord.
vi damer fick inte ens plocka undan tallrikar, allt skulle herrerna göra. män i köket <3
alltså vackrast.
det är sånt här man ska göra alla mörka oktoberkvällar.
tycker om er alla så mycket.
bästa måndagsmiddagen i mitt liv tror jag.
 

Kommentarer
Postat av: Denise

finaste måndagen finaste bilderna finaste personerna

Svar: jaaaa så sant så sant så sant
Linnea

2012-10-30 @ 16:13:21
URL: http://coloursoftheworld.blogg.se
Postat av: FannyFredrica - [Fotografering]

Vad mysigt!

2012-10-30 @ 17:23:06
URL: http://fannyfredrica.se/
Postat av: Agnes

tror jag kan hålla med dig till typ tusen.

Svar: ofta tror? snarare vet.
Linnea

2012-10-30 @ 23:16:56
URL: http://agneshassler.se
Postat av: emilia

Varför ser jag så himla skeptisk ut alltid? Hoppas jag inte alltid ser ut så, är skeptisk till det.

Svar: nej nej nej det gör du inte. inte alltid i alla fall. p.s.skeptisk är snygg (i alla fall du)
Linnea

2012-10-30 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0