lördagskvällen den sjätte oktober.

jag klädde mig i svart.
ganska ny tröja från second hand förresten. älskar att den är hög i halsen och lagom tajt.
jag mötte upp dessa personer för konsert!
det hela började med the glorias, coolaste tjejerna från boden som skapar fantastisk musik dessutom.
sen fortsatte det hela med jasmine kara och hennes band. åh hennes röst var brutalt magisk och det var värsta partyt hela tiden. bluesens lady gaga, seriöst.
på konserten var också jonna och james från glasvegas. alltså om ni inte vet hur stora de är så kan ni ju alltid googla. vi hängde och pratade om musik och filip var starstruck och instagrammade såklart.
love you.
när allt var slut gick vi till filips lägenhet.
lyssnade på vinyler såklart.
<3
tog en kopp té och när klockan började närma sig ett vinkade vi hejdå och åkte nattbuss hem.
så så så bra lördag.

Kommentarer
Postat av: Josefin

alltså så himla bra kväll det där verkade vara!!!

Svar: åh ja det var det! hallå kan du snälla berätta allt om ditt strömbäck-liv för mig? dregglar typ av tanken på det
Linnea

2012-10-10 @ 20:52:58
URL: http://apelsinjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0