när staden snöat över och gården blivit vit, då vet du att jag drömmer. jag drömmer dig hit.

hej systrar och bröder.
göteborg var fantastiskt men det kunde ni nog lista ut själva. såklart kommer en göteborgsinlägg, som alltid.
onsdagens guldstjärnor i kanten:
★ åkte med gymnasiebussen på morgonen och så for den förbi södrahamn och där ifrån såg man svartöberget och kranen och isbrytarna och havet och solen och allt var fruset. knäppte kort med ögonen och tänkte att om det blir en tung dag så tar jag fram bilden och så kommer det genast bli bättre.
★ åt lyxlunch.
★ paulina var extra kärleksfull, tog mina händer hela tiden och sa att jag var fin i håret. love you.
★ två körrep som var extremt roliga.
★ pratade med personer jag inte pratat med så mycket/inget alls och det var så trevligt. jag älskar verkligen människor. 
 

Kommentarer
Postat av: paulina

<333333

2012-10-18 @ 22:18:17
URL: http://estherochvargarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0